HTML

Két év nyár

Kétéves ösztöndíjjal tanulok a UWCSEA East Campus-on (2014-2016)

Friss topikok

But how do you pronounce your name exactly?

2014.08.14. 16:55 Ajna is in Singapore

Hat igen megerkeztem Singaporeba. ( elnezeset az ekezetek hianyaert....meg csak ma kaptuk mac a macbookot es nem toltottem le hozza ekezetes billenyuzetet) 16 ora. Qatarban harom ora varakozas, megtalalni a gepet, Singaporeban emigration form kitoltese...btw alig akartak beengedni mert az utlevelemben meg hosszu hajam van. De vegre megerkeztem. Ket Kambodzsai evfolyamtarsam jott ertem es Julia!!! Nagyon jo volt egy idegen orszagban, messze a hazamtol magyar szavakat hallani. :)

Aztan a name challenge kovetkezett...nem igazan tudjak kiejteni Anjanak is hivnak neha, de ez nem nagyon lepett meg, otthon is volt ezzel problema boven... :D Legalabb otthonosan erezhettem magam. Ja, meg persze vannak kepek a falon Rolatok!!! <3

A szobam a hetediken van (anya, ez a te szerencseszamod, remelem nekem is bejon :)) ketagyas, egy Dubajban elo indiai lannyal vagyok. Nagyon gazdagok.... de hat itt mindenki az. Szerdan vendeglato csaladokhoz mentunk. Hatalmas ketszintes haz, medence, kert, palmafak, harom apro gyerek es az idealis hazaspar. Sovany, magas no, jovagasu, broker ferfi. De kedvesek voltak nagyon, meg tajekozottak. Az orsz osztondijjassal mentunk...es mindent tudtak Putyinkarol.. amikor azonban megjelent a ket felszolgalo, akik naluk dolgoznak, kicsit zavarba jottem. Most akkor melyik szazadban vagyunk???

Szoval egyenlore meg erzodik az osztindijas es nem osztondijas kulonbseg. Mi sokkal osszetartobbak vagyunk. De a fizetosok is kedvesek meg minden, csak neha mas vilag. Racsodalkoztak peldaul arra is, hogy egyedul jottem el, milyen bator vagyok meg minden...volt mas valasztasom? 

Oke, eloszor nagyon aggodtam, aztan rajottem, hogy minden megoldhato. Az angolom is elmegy, megertjuk egymast, es a tobbi dolog is rendben lesz. nem lesz mindig konnyu, de nem baj, jo lesz! 

Mar vannak barataim es ez annyira hihetetlen, hogy Senegaltol Chilen at Kambodzsaig ezer fele helyrol jonnek. Uristen, meg mindig nem fogtam fel. Amikor megerkeztem majdnem sirtam, de nem a honvagy miatt, oromomben. Egyszeruen ez annyira felfoghatatlan szamomra, hogy na. Es ma megkaptuk a laptopot is. Alig mertem hozzerni, ekkora ertek szerintem meg soha nem volt a kezemben....ok meg minden egyes 11esnek adnak egyet...a tanaroknak is ez van...sot! mindenkinek iphoneja van. Szoval mas vilag az biztos. De tetszik es nem az ilyen dolgok miatt, hanem az emberek miatt, ennyi helyrol, ennyi egyeneseg.......meg mindig nem hiszem el hogy itt lehetek.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketevnyar.blog.hu/api/trackback/id/tr976604105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása