HTML

Két év nyár

Kétéves ösztöndíjjal tanulok a UWCSEA East Campus-on (2014-2016)

Friss topikok

Berek osztálya

2014.06.19. 10:53 Ajna is in Singapore

legjobb osztály. legjobb osztálytábor. legjobb öt év. legjobb búcsú tőlük.

Na jó, az utolsó egy kicsit fura. A búcsú általában szomorú, meg minden...akkor hogy lehet mégis jó? Azt hiszem, ezt csak az a harminc ember tudja, aki ott volt 18-án este Fenyvesen. Az egész a Berekkel kezdődött...illetve én azt hittem csak ennyi lesz. Torta, fehércsoki-kosár, gyönyörű fotóalbum személyes üzenetekkel (Vy rengeteg munkájának köszönhetően!!), pálinka, az üvegére gravírozott monogrammjainkkal, és egy pendrive különféle Költözz belém tartalmakkal... Hiszen öt év után, búcsúzik az ofőnk, és már órákon sem találkozunk többet (kivéve persze a kémia faktosokat). Szóval minden előre eltervezve, kitalálva. Szép utolsó emlék rólunk, tőlünk neki, meg is könnyezte...csak hogy itt még nem volt vége a dalnak! Szó szerint. Bence, Pali és Gara következtek és a 30 pont pontosan . Pont előző nap hallottam, a stégen gyakorolták a srácok, tudtam, hogy jó, tetszeni fog a Bereknek, de az utolsó két sornál elakadt a lélegzetem...

" Az UWC-t megnyeri egy Kertész Ajna nevű illető..."

Nem, itt még nem sírtam, ezután viszont egy 26 perces film következett; az elmúlt öt év képekben, videóban, hogy nehogy elfelejtsem őket (ami persze teljességgel lehetetlen.)  A film után nagyöleléééééés! Ami jól is jött mert nem tudtam volna megszólalni.. Aztán csak elmorzsoltam egy két könnycseppet, és a kezem is eléggé remegett...(miért ilyen nehéz ez???) Mire egyesével megölelgettem mindenkit és megköszöntem, amit nem lehet, na mindegy, kicsit megnyugodtam. A szomorkásan induló tábortűzi éneklés a stégre futott ki. Tényleg. Ott álltunk összekapaszkodva (közben a stég kissé beremegett, helyenként megrongálódott....) néztük a Balatont, a holdat (na ez nyálas lesz, de tényleg gyönyörű volt!) és énekeltük Radnóti Éjszakáját. Akkor arra gondoltam, hogy majd a fülledt szingapúri napok egyikén, amikor torkig leszek a fogalmazásokkal  és úgy elsütnék egy magyar szóviccet, de senki nem érti, akkor erre a pillanatra fogok gondolni! (és nem fogok sírni....legalábbis remélem, hogy nem.)

Összefoglalva, ezen az estén két fontos dologra jöttem rá;

  • Berek osztálya a legjobb az egész világon!!!!
  • Borzasztó nehéz lesz elmenni és itt hagyni őket....

 

10325689_10203887062914850_4494500493687916857_n.jpgVégül szeretném még egyszer megköszönni mindenkinek, nem csak azt az estét, de az elmúlt öt évet is!!!

KÖSZÖNÖM.....

  • Benedeknek a közös osztályifiskedést, és az első nomádunkat ifiként!
  • Roynak a németjegyek azonnali csekkolási lehetőségét az Iphoneján!
  • Vynek a videót, a végtelen kedvességet és törődést!
  • F. Orsinak a kibékülésünket!
  • Garának a dalt és hogy elolvasta a Mester és Margaritát!
  • Palinak a bodybuilderes stroryt németen!
  • Zsófinak a legjobb nomádomat és az öt év óta tartó barátságunkat!
  • Salamonnak a  részegen is józan gondolkodását, és hogy ő az egyetlen aki ugyanazokat a faktokat választotta, amiket én is választottam volna!
  • Havasinak, hogy az angolórákat egyformán komolyan vettük!
  • Virágnak hogy idén tök sokat beszélgettünk!
  • Sticknek a szimfonik live koncerteket!
  • Nándornak a beszélgetéseinket és az UWC megnyerését!
  • Reginek a nyalókás storyt!
  • Jindának, hogy mindig őszintén kimondja, amit gondol, és hogy el fogja olvasni a Godot-t!
  • Áronnak a Sólyom utánzásokat, Pappa!
  • Kamillának a német házikat és a kedvességét!
  • K. Orsinak a versei felolvasását!
  • Enikőnek a gyönyörű rajzait és az angol projekteket!
  • Verának az első nomádunkat!
  • Márknak a reggeli Metropolokat és a matek csoportmunkákat!
  • Ábinak a vicceit és a hülyeségeit!
  • Rebinek a házikat és a beszélgetéseket!
  • Ákosnak a hazatrolizásokat és a hülye történeteim meghallgatását!
  • Singernek az énekórákat és a karácsonyi ajándékomat!
  • Nellinek a tábortűzi éneklések megkoronázását!
  • Szokolainak az énekdogákat!
  • Bencének a dalt és a szóvicceket!
  • Dorottyának az unalmas órák túlélését, a cinikusságát, a félszavalkból való megértést!
  • Tominak, hogy komolyan vette a biosz órai munkákat!
  • Balázsnak, hogy fizikán meg merte kérdezni, amit senki sem értett!
  • ÉS Szabolcsnak, hogy az osztály része maradt!!

Szólj hozzá!

Címkék: búcsú balatonfenyves 2009-2014 radbóti berek osztálya

A bejegyzés trackback címe:

https://ketevnyar.blog.hu/api/trackback/id/tr406374269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása